У сучасних умовах служба зайнятості реформується у соціальну сервісну установу, кожен клієнт якої отримує послуги з урахуванням індивідуальних особливостей. Так, із січня 2019-го в підрозділах служби зайнятості Тернопільщини частина працівників виконує функції реєстратора та кар’єрного радника. Нещодавно до реєстрування долучилися й директори районних філій обласного центру зайнятості та Тернопільського міськрайонного центру зайнятості. У визначений у графіках прийому час вони особисто працювали з громадянами: знайомили з актуальними вакансіями, підбирали підходящу роботу, надавали консультації, реєстрували шукачів роботи тощо.

— Саме керівник має першочергово володіти механізмом обслуговування клієнтів служби зайнятості, надання їм адресних соціальних послуг, знати про проблеми, що виникають у шукачів роботи та у працівників служби під час обслуговування, — зауважив директор Чортківської районної філії Тернопільського обласного центру зайнятості Михайло Шевчук (на знімку). — Основними завданнями реєстратора є з’ясування можливостей працевлаштування людини, інформування про послуги служби зайнятості, професійне навчання, можливості участі в громадських та тимчасових роботах. У разі відсутності вакансії, яка відповідає професійному досвіду клієнта, реєстратор призначає зустріч із кар’єрним радником, який надалі опікуватиметься його працевлаштуванням.

Підтримала експеримент і директор Лановецької районної філії ОЦЗ Світлана Філюк. Вона зазначила, що досвід виконання функцій адміністратора-реєстратора в подальшому допоможе їй у роботі та ухваленні управлінських рішень.

Фото надано прес-службою Тернопільського ОЦЗ.