Він — один зі 112 таких установ, який з’явився за програмою «U-LEAD з Європою», спрямованої на покращення якості адмінпослуг для населення в Україні. У ньому працюватимуть керівник, 2 адміністратори та 1 державний реєстратор. Усі пройшли відповідне навчання.

Центр надаватиме 107 адмінпослуг. Найбільш затребувані з них: видача паспортів у формі ID-картки, реєстрація юридичних та фізичних осіб-підприємців, нерухомого майна, надання копій рішень органів місцевого самоврядування тощо. Також ЦНАП оформлятиме соціальні допомоги та надаватиме послуги державної міграційної служби. Тож жителям ОТГ тепер не доведеться кожен раз виїжджати до району. Комплекс послуг «під ключ» відтепер можна отримати вдома.