Поки що — до 3 квітня. З огляду на це комунальні транспортні підприємства міст-мільйонників, що тимчасово втратили метросполучення, розробили тимчасові транспортні схеми, які дублюють гілки підземки, інформують та нагадують про маршрути руху наземного пасажирського транспорту.

Столиця першого дня без метрополітену зупинилася в заторах від самого ранку. Сподіватимемося, що надалі кияни призвичаяться, вивчать та розроблять для себе нові маршрути і все налагодиться. Водночас нам повідомляють, що вимога про проїзд не більш як десять осіб в одному транспортному засобі, м’яко кажучи, ігнорується, і не всі пасажири, на жаль, дотримуються «масочного» режиму.

Основне завдання — забезпечити підвезення громадян до продуктових магазинів, лікарень, аптек, а також працівників до робочих місць на підприємства міської інфраструктури, що здійснюють життєзабезпечення українських мегаполісів — поки що виконано.