Ця сума офіційно стягнена зі 1700 мікроавтобусів протягом двох тижнів: із 30 травня по 15 червня.

Заторів, черг на кордоні наразі немає. Оформлення одного транспортного засобу триває до 30 хвилин.

— На КПП «Тиса» провели нараду із правоохоронцями, — додає О. Петров. — З’ясовував, чи коректно проводиться оподаткування, чи враховуються під час розмитнення усі характеристики переміщуваних через кордон речей — вартість, вага, розміри. Щоб під виглядом посилок не завозили брендові речі чи контрабандний товар. Оперативно-розшукову діяльність правоохоронці проводять безпосередньо у пункті пропуску, та продовжують працювати мобільні групи біля КПП, сформовані за моїм дорученням.

Крім того, правоохоронці декларують посилення оперативно-розшукових заходів, у тому числі з недопущення використання КПП «Тиса» як каналу ввезення високовартісних партій товарів під виглядом особистих речей.

Начальник Закарпатської митниці Олександр Богаш запевнив, що посилки з усіх мікроавтобусів вивантажують та зважують. Митники оглядають кожен пакунок. Під час візуального огляду речей виявляють наявний брендовий дорогий товар або продукти.

Отже, гучне блокування перевізниками КПП «Тиса» у кінці травня — то був наслідок зламу корупційних схем. Ішлося передовсім про сплату до казни за перевезення з Італії товару, який «подрібнювали» у сумки, щоб не сплачувати мито, і розкидали по кількох бусиках. Тоді до Чопа, щоб обговорити ситуацію, що склалася з перетином кордону, зі столиці прилітали голови Держприкордонслужби Сергій Дейнеко і Державної митної служби Ігор Муратов («Голос України» за 5 червня, стаття «Ефект одного розмитнення»).

Тепер наведені вище цифри доводять: очільник Закарпаття О. Петров мав рацію, коли розпорядився створювати мобільні групи біля КПП, щоб перевіряли «простих» перевізників...