Поляки були поставлені перед нелегким вибором — аби слухати претендентів, треба або одночасно ввімкнути два телевізори, або налаштувати комп’ютер так, щоби ловити виступи двох віддалених один від одного на 375 км кандидатів — президента Польщі Аджея Дуди з міста Конське (Свентокшиське воєводство), де організувало теледебати державне телебачення ТВП, та президента (саме так називається посада мера у понад 100-тисячному місті) Варшави Рафала Тшасковського з Лешно (Великопольске воєводство).

Два «театри одного актора» відрізнялись тим, що А. Дуда на провладному каналі почувався «як удома», а Р. Тшасковський — на «Президентській арені» відповідав на запитання представників найбільших польських ЗМІ. При цьому єдиним, що «єднало» обидві виїзні телестудії, було неодноразове наголошування на тому, що суперник не прибув на «дебати» — з демонстрацією промовистого кадру з порожньою «іменною» трибуною суперника. На думку експертів, прийом з порожньою трибуною «більше зашкодив» Р. Тшасковському, бо ТВП мав значно більше покриття, а, отже, й провладний кандидат А. Дуда — більшу можливість «потрапити на очі» полякам, ніж комерційна телестанція ТВН-24, яка в режимі реального часу транслювала виступ і відповіді на запитання опозиційного кандидата.

Водночас, як інформують ЗМІ, Google Trends — інструмент Google, що визначає рівень зацікавлення конкретною фразою в якийсь проміжок часу за бальною шкалою, тобто, іншими словами, показує — що шукали користувачі у визначені години чи дні, вказує, що переможцем «дебатів» може бути

Р. Тшасковський. За даними Google, 6 липня великий інтерес поляків був до фраз «президентські дебати» і «дебати ТВП». Однак, якщо б зацікавлення фразами в Google-пошуку могло бути мірилом для визначення переможця теледебатів, то ним, згідно з Google Trends, був би Тшасковський, бо саме це слово, сягнувши піка о 21.30 (за варшавським часом), утримувала високий інтерес до 23.30. Натомість зацікавлення словом «Дуда» досягло піка о 22-й годині, після чого почало рівномірно знижуватись. А вже від півночі рівень зацікавлення поляків прізвищами обох кандидатів був майже на однаковому рівні.

Попри відсутність контр-кандидата, «дебати» в ТВП тривали повні 80 хвилин. Президент Дуда відповідав на запитання, поставлені користувачами Інтернету та записані в спеціальному наметі ТВП у Конське, а після цього був запрошений на дискусію з місцевими мешканцями, які наживо спостерігали за тим, що раніше відбувалось у студії. Вони також ставили запитання. Найчастіше — щодо соціальних дотацій, евтаназії, розвитку польських підприємств та як зупинити виїзд молоді з країни.

Натомість «дебати» Р. Тшасковського більш нагадували прес-конференцію. Він відповів на запитання 19 ЗМІ. Питання стосувалися, зокрема, відмови від вугілля до 2050 року, податкової політики, реформи освіти, використання «зеленої енергії», закордонної та європейської політики.

Аналітики сходяться на тому, що за таких умов важко визнати когось переможцем, зате легко назвати того, хто залишився у програші — «це польське суспільство, яке не дочекалося і вже, напевно, не дочекається реального дебатування між А. Дудою та Р. Тшасковським.