Половина ставиться до цього негативно. Такого висновку дійшли автори дослідження «Освіта і пандемія», проведеного соціологічною службою Центру Разумкова спільно з Фондом «Демократичні ініціативи» ім. І. Кучеріва коштом проекту МАТРА посольства Нідерландів в Україні. Думки 2022 дорослих мешканців усіх регіонів країни, окрім непідконтрольних, вивчали у липні.

Дистанційний формат навчання призвів до зниження успішності школярів — з такою проблемою стикнулися родини 26% респондентів. Серед інших найістотніших проблем відзначили брак уваги вчителів до потреб дітей під час навчання, погану якість інтернет-зв’язку та відсутність необхідної техніки.

Що далі від великих міст — то більше перешкод. Погану якість Інтернету відзначили 7% городян (в містах з населенням більше 1 млн) та 27% селян. Не вистачало гаджетів 9% мешканцям великих міст та 20% — сіл. Зрештою погіршення успіхів у навчанні помітили 15% жителів мегаполісів і майже третина мешканців «глибинки».

Не краще почувалися і в малих містечках (з населенням до 100 тис.) — про брак технічних засобів для навчання заявили 20—30% опитаних.