Про це, відповідаючи на запитання журналістів, заявила заступниця голови парламенту Олена Кондратюк, яка відвідала Львівщину з робочим візитом.

На її думку, сприйняття Верховної Ради в суспільстві розфокусоване. «Ми проводимо дослідження, щоб більше зрозуміти, з чим саме та з якими символами у наших громадян асоціюється парламент. Розуміємо, що в цьому сприйнятті є ще дуже багато радянського символізму. А хотілося б, щоб сучасний образ парламенту відповідав нашому євроатлантичному курсу та, водночас, підкреслював його особливу історичну роль в розбудові незалежної України», — зазначила Олена Кондратюк.

Вона зауважила, що в останні роки провідні парламенти Європи та світу також оновили свої брендингові стратегії та відповідну символіку, зокрема, це зробив парламент Великої Британії.

Заступниця Голови Верховної Ради уточнила, що окрім осучаснення візуального образу, прописується місія парламенту, яка базується на його основних функціях: представницькій (народовладдя), законодавчій та контрольній за діяльністю уряду.

«Основне наше завдання і прагнення, щоб Верховній Раді як українському парламенту довіряли, незважаючи на те, які люди тут працюють. Депутати змінюються, а інституція залишається. І ми б дуже хотіли, щоб учні та студенти також більше знали й розуміли, що таке парламент, які його функції. Для цього було відкрито Освітній центр, який проводить екскурсії та пізнавальні заходи для дітей та молоді», — зазначила Олена Кондратюк.

Під час робочої поїздки на Львівщину заступниця Голови Верховної Ради також висловила переконання, що гендерні квоти на виборах дозволять привнести нову якість політики в життя громад, а жінки отримають більше можливостей впливати на їх розвиток.

За словами Олени Кондратюк, квоти у 40 відсотків на осіб однієї статі у виборчих списках — це новизна Виборчого кодексу. «Це ті квоти, за які я дуже сильно агітувала і переживала. Вони будуть апробовані на місцевих виборах, а згодом і на парламентських. Я дуже сподіваюся, що якісне оновлення політичних партій на різних рівнях відбуватиметься за рахунок того, що вони нарешті звернуть увагу на найбільш активних своїх членів — на жінок. Їх залучення дозволить привнести нову якість політики в життя громад», — наголосила вона.

На думку заступниці Голови Верховної Ради, українські жінки, які йдуть у політику, не бояться брати на себе відповідальність, і серед них є багато фахівців в економіці, бюджетній та соціальній сферах. Тож сьогодні для українських жінок настав момент не тільки брати участь у виборах, а й боротися за можливість приймати рішення. «Нам уже мало просто бути присутніми у політиці. Ми повинні впливати на бюджетні рішення та процеси», — підкреслила вона.

Олена Кондратюк звернула увагу, що зараз є типовою ситуація, коли в багатьох міських та обласних радах України жінки-депутатки переважно опікуються соціальною сферою, освітою, культурою, медициною чи туризмом, та зауважила, що такий підхід має відійти у минуле. За її словами, ця ситуація має змінюватися, і громадяни мають звертати особливу увагу на те, чи є можливість для жінок у громаді впливати на найважливіші рішення та процеси, повідомляє прес-служба апарату Верховної Ради України.

Довідково

У парламенті триває діяльність робочої групи з розробки брендингової стратегії Верховної Ради України, яка була створена відповідно до розпорядження голови парламенту Дмитра Разумкова. Очолює робочу групу його заступниця Олена Кондратюк.

Фото прес-служби апарату Верховної Ради України.