Покращити за допомогою сучасних цифрових інструментів якість життя, зробити ефективнішими комунікації в разі виникнення надзвичайної ситуації, забезпечити своєчасне отримання правдивої інформації у період пандемії — ці та інші завдання поставили перед собою Запорізька ОДА та три національні оператори мобільного зв’язку, які підписали Меморандум про спільні зобов’язання із впровадження інноваційних проектів.

Документ передбачає співпрацю в питаннях роботи служб розшуку дітей, дослідження пасажиропотоку, оповіщення населення у разі надзвичайних ситуацій, а також відео- і GPS-моніторингу пасажирського транспорту на міжміських маршрутах.

Як зазначив начальник департаменту з роботи з державними підприємствами «Київстар» Павло Прохоренко, компанія має великий досвід у реалізації різних проектів для Smart City. Так, проект «Пошук дітей» уже дає змогу підключити людей, які перебували неподалік місця, де дитину було помічено востаннє.

Сервіс Big Data допоможе в дослідженні пасажиропотоку й дасть можливість зрозуміти реальні запити населення: які маршрути потрібно додати, прибрати чи скоротити. А отже, оптимізувати маршрутну мережу під потреби населення.

За словами заступника генерального директора Vodafone Україна Сергія Скрипникова, їхня компанія активно розвиває смарт-технології за напрямами: транспорт, комунальна інфраструктура, медицина, безпека й туризм.

Учасники меморандуму зауважили, що сьогодні система оповіщення населення у разі надзвичайних ситуацій є неефективною через те, що люди, особливо молодого віку, не знають, як реагувати, коли почують сирену ЦО.

«Соціальний ефект у тому, що житель області отримає на мобільний телефон інформацію про те, що сталося і що далі робити», — наголосив голова ОДА Віталій Боговін.

«Відеомоніторинг також допоможе відстежувати дотримання карантинних норм», — упевнений директор з продажів і взаємодії із клієнтами lifecell Дмитро Дзябура.

Запорізька область.