Цифра записана у Програмі економічного і соціального розвитку Вінницької міської територіальної громади на 2021 рік. «VinLine» — таку назву дали новим машинам. Обирали її вінничани на конкурсі, оголошеному міською радою. Шість одиниць з такою маркою уже працюють на перевезенні пасажирів.

Тепер підприємство повідомило про оголошення тендера на закупівлю десяти кузовів для майбутніх машин. В умовах зазначено, що у них має бути низька підлога, пандус, розраховані на перевезення 80 пасажирів, для яких встановлено не менш як 30 сидячих місць.

Для попередніх тролейбусів з емблемою «VinLine» кузови придбали у Білорусі на заводі МАЗ. Двигуни закуповують в одній з країн Балтії, електро- і електронне обладнання також європейського виробництва.

— У наших машинах усе нове, — розповідає керівник «Вінницької транспортної компанії» Михайло Луценко. — Крім того, додали електроніку. Ще одна особливість — вони обладнані акумуляторами і мають можливість для автономного ходу.

За словами Михайла Луценка, створити тролейбус з автономним ходом дешевше, ніж прокласти нову лінію, збудувати електропідстанцію, встановити необхідне обладнання.

Та й вартість виготовлених на підприємстві тролейбусів нижча, ніж у тих, що пропонують на ринку.