Нині в цій установі проживають і навчаються 60 дітей. Серед них 20 дівчаток та 40 хлопчиків.

За даними Мінсоцполітики, в Україні понад 100 тисяч дітей перебувають в інтернатах, та лише 6 тисяч з них є сиротами. Дослідження свідчать, що діти, яких виховують без участі родини, більше схильні до небезпеки одностороннього або недостатнього розвитку порівняно з тими дітьми, які є членами сімейних колективів. Сімейне виховання більш емоційне за своїм характером, ніж будь-яке інше виховання. Тому для вихованця інтернату прояв любові та турботи, як для будь-якої іншої дитини, є найкращим подарунком. Адже кожна дитина має право на тепло і радість, на визнання її цінності незалежно від обставин життя.

«Я — мати двох чудових до-ньок і добре розумію, що сім`я для дитини є головною умовою забезпечення її благополуччя та найкращих інтересів, сприяє її щастю та повноцінному розвитку. Тож коли з’явилась можливість відвідати школу-інтернат, я без вагань вирішила підтримати юних вихованців та подарувати хоча б частку материнської любові, на яку вони всі, безперечно, заслуговують», — поділилася народний депутат Елла Рєпіна.

Під час візиту депутатка познайомилася з юними вихованцями, відвідала приміщення школи. Директор залюбки дала можливість оглянути спальні приміщення, кімнати для занять та відпочинку дітей.

«Завжди наголошувала та продовжую наголошувати на тому, що діти — це найголовніше, що є в нашому житті. Більше того, я переконана, що чужих дітей не буває! Тож ми повинні піклуватися про те, щоб вони росли та розвивалися в гідних умовах. Я була приємно вражена матеріально-технічним станом приміщень школи-інтернату», — повідомила Елла Рєпіна.

Варто зазначити: тут постійно приділяється окрема увага питанню колективної та індивідуальної творчості дітей. Учні школи із задоволенням відвідують заняття за своїми вподобаннями та займають перші місця як на місцевих, так і на міжнародних конкурсах.

«Вихованці школи — надзвичайно талановиті діти! Впевнено можу сказати, що вони — майстри на всі руки: і вишивання, і плетіння, і аплікації, і малюнки — всю майстерність діток нам було представлено під час зустрічі», — ділиться народна обраниця.

Народна депутатка скористалася нагодою, щоб зробити приємні подарунки дітям для розвитку їх творчих навичок і талантів. А навзаєм отримала чудові витвори юних вихованців. Проте найкращими подарунками для Елли Рєпіної стали радість і усмішки на обличчях діточок.

Також депутатка повідомила, що учні постійно залучаються до підготовки та проведення шкільних, районних та обласних фестивалів, святкових програм, концертів та різноманітних заходів.

Між народною обраницею і учнями 9-го класу відбулась розмова щодо подальшого вступу в навчальні заклади після закінчення школи-інтернату. Елла Рєпіна дізналася, як проходить підготовка дітей до екзаменів, які напрями їх цікавлять, в якій професії бачать себе у майбутньому.

«Дуже рада тому, що діти мали змогу отримати відповіді на свої запитання та подискутувати на тему майбутніх професій. Нині моєю метою було допомогти учням зрозуміти, де і як вони зможуть застосувати у майбутньому свої навички та вміння, можливо, десь підказати, направити, якщо того потребувала сама дитина», — зазначила народна обраниця.

Після зустрічі з дітьми Елла Рєпіна додала: «Ми з дітьми чгарно провели час, отримали багато яскравих та чудових вражень, обмінялись подарунками. Але я вважаю, що сім’я є найкращим середовищем для виховання та розвитку дитини. Тому я сподіваюся і щиро бажаю всім дітям зробити в майбутньому все можливе для створення сім’ї та радості для маленьких зірочок, — таких, як вони зараз!».

Більше того, народна депутатка повідомила, що вона й надалі готова відвідувати, спілкуватися та допомагати учням Маріупольської школи-інтернату № 2.

«Не втомлююсь повторювати, що у цій школі-інтернаті дуже талановиті та щирі діти. Я дуже рада, що мала змогу поспілкуватися з кожним. Натомість я отримала багато позитивних емоцій. Також окремо хочу подякувати викладачам за ті створені ними умови, за яких діти почуваються майже як удома», — поділилася народна депутатка України Елла Рєпіна.