Уже за кілька років ФРН викидатиме у повітря на 65% менше вуглекислого газу, ніж у 1990-му. Нині — це на 40% менше. І щонайпізніше до 2045-го Німеччина має узагалі не викидати СО2 в атмосферу — на п’ять років раніше, ніж передбачалося.

Для досягнення цієї мети уряд має намір збільшити кліматичний податок на викиди СО2, який нині становить 25 євро. Політики ще обговорюють, на яку суму він збільшиться — до 55 чи до 60 євро за тонну.

Для водіїв це означає, що до 2025 року ціни на бензин і дизельне паливо підстрибнуть на 15 і 17 центів за літр відповідно. А з новим законом зростання буде значно вище — понад 2 євро за літр, вважають експерти в галузі енергетики.

Також авіапасажирам доведеться платити за подорожі більше. Торік уряд значно підвищив авіаційний податок: нині додаткова плата стягується в розмірі 13,03 євро на близькомагістральних рейсах, 33,01 євро — на середньомагістральних і 59,43 євро на далекомагістральних маршрутах.

Тим часом Асоціація повітряного транспорту ФРН вважає, що ця плата й надалі зростатиме, а разом з нею і вартість авіаквитків.

Берлін.