У рамках заходу провели театралізоване ретро-дійство на пероні, ходу залізничників, виставку раритетної залізничної техніки та показали «сніданок машиніста». А під час круглого столу за участю народних депутатів України, представників наукових кіл, місцевої та обласної влади його учасники розглянули туристичний, пасажирський та логістичний потенціал вузькоколійки.

Голова облради Сергій Шульга (на знімку в центрі) підтримав пропозицію надати залізниці статус історичної та культурної спадщини і створити на її базі дводенний туристичний маршрут. За підсумками засідання планують створити міжвідомчу робочу групу, яка займеться пошуками шляхів збереження і розвитку вузькоколійки.

Міський голова Гайворона Роман Волуйко акцентував увагу на тому, що вузькоколійка — історична спадщина. В XIX столітті вона забезпечувала вантажні перевезення. Переважно обслуговувала цукрові заводи, яких було багато в регіоні. З часом за маршрутом Гайворон — Рудниця — Гайворон завдовжки 78 кілометрів отримали можливість їздити люди. Значення має і те, що тут створено певну кількість робочих місць.

Гайворонська вузькоколійка — одна з трьох в Україні. Побудована понад 130 років тому. В державі є два потяги, які їздять вузькими коліями.

Фото з офіційного сайту облради.