Зробили це, як повідомляє міський голова Богдан Андріїв, завдяки проекту «SUMCITYNET: міста за покращення доступності і кліматично сталу міську мобільність» за кошти Європейського Союзу та співфінансування міської ради. Головним партнером проекту є Агентство сприяння сталому розвитку Карпатського регіону «Форза».

У рамках проекту ще встановлять півдесятка піднятих пішохідних переходів, 20 понижень тротуарів у місцях пішохідних переходів для осіб з обмеженою мобільністю; реконструюють п’ять пішохідних переходів, облаштувавши їх тактильними направляючими лініями для людей, які мають порушення зору; парклети у п’яти локаціях біля основних транспортних вузлів; встановлять інформаційні панелі та 27 камер відеонагляду. І, що дуже важливо, додають у міськраді, — заплановано розроблення Плану сталої міської мобільності.

Саме розвиток велоінфраструктури є досить актуальним. Стратегія розвитку Ужгорода до 2030 року передбачає популяризацію велоруху та розширення велоінфраструктури. Ще торік розглядали можливість створення «рекреаційного кільця» вздовж набережних річки Уж і поєднання густонаселених спальних районів із центральною частиною міста. Та найважливішим постає безпека і комфорт велосипедистів.

Фото прес-служби міської ради.