Хоча в першому півріччі зарплати на підприємствах авіа- та машинобудування зросли на третину, в середньому до понад 16 тисяч грн, але заборгованість із виплати заробленого вже перевищує 320 млн грн, заявили у Профспілці авіа- та машинобудування.

За даними галузевої профспілки, найбільші борги мають на київських ДП «Завод 410 цивільної авіації» та НТК «Електронприлад», АТ ДАЗ (Дніпро), ПАТ «Електроавтоматика» (Закарпаття), харківських «ПівдендіпроНДІавіапромі» та державному авіаційному заводі. На останньому в першу декаду вересня пройшов одноденний страйк, на якому профспілки оголосили недовіру директору підприємства.

В Укроборонпромі сподіваються, що ситуацію у стратегічній галузі виправить затверджена урядом 1 вересня Державна цільова науково-технічна програма розвитку авіаційної промисловості на 2021—2030 роки. У разі її успішного виконання, обсяг реалізованої продукції має зрости до 300—350 млрд грн на рік. Це дасть змогу спрямовувати до бюджетів усіх рівнів 100—120 млрд грн і забезпечити зростання на підприємствах галузі заробітної плати. Також буде створено не менше шести тисяч нових робочих місць.