Вчасне надання послуг раннього втручання дає змогу забезпечити потребу батьків у психологічній і професійній допомозі, створити умови для максимально ефективного використання наявного потенціалу дитини, підготувати її до інклюзивного навчання. Шляхи вирішення цих питань обговорили в Кропивницькому, в інклюзивно-ресурсному центрі № 2, під час круглого столу на тему: «Комплексний підхід та координація діяльності мультидисциплінарної команди у запровадженні технології раннього втручання». Захід відбувся з ініціативи голови Кіровоградської ОДА Марії Чорної.

«У школах Кіровоградської області навчаються майже 1,5 тисячі дітей з особливими освітніми потребами. Наше завдання — створити для цих дітей всі умови для якісної освіти, соціалізації у середовищі однолітків, можливості для реалізації у дорослому житті», — зазначив під час обговорення заступник голови облдержадміністрації Андрій Лісота.

«У цьому році ми обстежили на безбар’єрність 494 школи Кіровоградщини, з них лише 155 відповідають вимогам доступності», — зауважила начальник управління регіонального розвитку, містобудування та архітектури Вікторія Кулікова.

Присутні обговорили проблеми впровадження технології раннього втручання та інклюзивної освіти в області, зокрема, необхідність створення Центру раннього втручання, забезпечення внутрішньої доступності закладів освіти, охорони здоров’я, соціальних закладів, інших установ, необхідність постійного оновлення та поповнення матеріальної бази закладів освіти для організації корекційно-психологічної роботи з дітьми.

Кропивницький.