Про це інформує Міністерство юстиції України.

Адаптуючись до умов сьогодення, юристи системи БПД змінюють формати роботи наявних пунктів та відкривають нові, адже ключова мета — оперативне надання якісної правової допомоги.

Консультаційні пункти доступу до БПД — це організовані виїзні пункти прийому громадян юристами системи БПД поза стінами бюро. За заздалегідь визначеним графіком юристи працюють у приміщеннях, наприклад, органів Пенсійного фонду, закладах соціального обслуговування населення, ЦНАПах, геріатричних пансіонатах, будинках-інтернатах для громадян похилого віку, установах виконання покарань тощо.

З перших днів воєнного стану юристи системи розпочали консультування в гуртожитках, гуманітарних штабах, дитячих садочках, тобто там, де нині перебувають внутрішньо переміщені особи.

Більшість питань, які мають громадяни, пов’язані із воєнними діями.

Серед найпоширеніших — питання щодо соціального захисту внутрішньо переміщених осіб, перетину кордону, порядку отримання статусу біженця або тимчасового захисту в країнах ЄС, а також сплати комунальних платежів під час воєнного стану.

У громадян виникають питання не лише щодо оформлення соціальної допомоги, а й щодо офіційного працевлаштування, оформлення пенсії, отримання домедичної та медичної допомоги за місцем перебування, стягнення аліментів, оформлення спадщини тощо.

Детальніше про роботу консультаційних пунктів доступу до БПД читайте на сайті.

Про це інформує інформує Міністерство юстиції України на сторінці відомства в соцмережі.

«Голос України».