Про це інформує прес-служба Державної інспекції енергетичного нагляду України.

З них 933 звернення – від громадян та 101 звернення – від юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

За тематикою найбільше звернень споживачів (замовників) електричної енергії надійшло до Держенергонагляду та його територіальних органів з таких питань:

– невідповідності вимогам нормативно-технічних документів параметрів якості електричної енергії – 393 звернення;
– забезпечення надійного постачання електричної енергії – 246 звернень;
– технічного стану електричних мереж – 85 звернень тощо.

За результатами розгляду звернень заявників на вимогу Держенергонагляду ОСР з метою відновлення прав заявників провели такі роботи:

– замінили 219 дефектних опор повітряних ліній електропередач напругою 0,4 кВ (далі – ПЛ) та  вісім опор ПЛ напругою 10 кВ;
– розчистили від порослі та дерев 26,6 км трас ПЛ-0,4 кВ та 5 км трас ПЛ-10 кВ;
– замінили 4 силові трансформатори на ТП 10(6)/0,4 кВ;
– провели регулювання рівня напруги на 37 ТП 10(6)/0,4 кВ тощо.

Безпосередньо до територіальних органів Держенергонагляду надійшло та було розглянуто 328 звернень, або 32% від загальної кількості.

Так, наприклад, фахівцями Управління Держенергонагляду у Харківській області розглянуто чотири звернення мешканців Індустріального, Київського та Салтівського районів обласного центру з приводу тривалої відсутності електропостачання їхніх житлових будинків.

Було встановлено, що за адресами, зазначеними у зверненнях, електропостачання було відсутнє тривалий час з причини пошкодження силового та розподільчого обладнання електричних мереж унаслідок обстрілів через активні бойові дії, що тривають на території Харківської області.

У процесі  розгляду управління звернулося до АТ «Харківобленерго», персоналом якого було проведено роботи з відновлення постачання електричної енергії до житлових будинків заявників.

Про це Держенергонагляд України інформує на особистій сторінці у соцмережі.

 «Голос України».