Так запевняє читачів Спеціалізоване водогосподарське комунальне підприємство (СВКП) "Київводфонд" на своїй сторінці у соцмережі.

"Цього разу, - кажуть фахівці, - зупинимося на поломках з першої категорії, спричинених діями людей.

- Зірваний кран. Основна причина цього пошкодження в тому, що споживачі натискають кран і не чекають, коли насос накачає воду (до 5 сек.) і підійде вода, а починають кожного разу з усієї сили натискати, що призводить до того, що зривається пружина. Ми, звісно, реагуємо на це та дистанційно вимикаємо бюветний комплекс до приїзду бригади. Однак часто бувають випадки, коли споживачі самостійно починають ремонтувати, розбирають кран, а зібрати назад уже не можуть.

- Зламана кнопка. На нових бюветах, де встановлені не крани, а кнопки, кияни можуть тиснути ключами, чи іншими сторонніми предметами, що призводить до виведення з ладу кнопки.

- Засмічення сміттям чи сторонніми речами злива стоку, в результаті чого забивається каналізація і навкруги утворюється "море".

- Фіксація ручки. Є серед споживачів чистої бюветної води і такі умільці, що фіксують ручку так, щоб не тримати її, та полегшити собі цю складну роботу з набирання води, в результаті чого відламується сама ручка.

Ми віримо в те, що, якщо дбайливо ставитися до майна нашого міста, дотримуватися основних правил користування бюветними комплексами, вони прослужить нам ще дуже довго.

Наступного разу розповімо про технічні причини..."

Обіцяє СВКП "Київводфонд" на своїй сторінці у мережі Фейсбук.

"Голос України".

Фото з Фейсбук-сторінки СВКП "Київводфонд".