Але за місяць просунулися у зоні Бахмута не більш як на 10 км. Також путінські війська тиснуть на нашу лінію оборони навколо Авдіївки, Мар’їнки та Пісок і діють там тактикою вогневого валу. Як зазначають військові експерти, рашисти мають перевагу на сході завдяки великій кількості логістичних шляхів, які ведуть на територію рф... Але це поки що. Бо цю проблему на півдні ЗСУ розв’язують дуже ювелірно. Так, «друга армія світу» вже не може переправляти свої танки та важку техніку на правий берег Дніпра через Антонівський міст і міст у районі Каховської ГЕС.

Та й підкріплення з території окупованого Криму, яку росія перетворила на воєнну базу, невдовзі може різко обмежитися. Адже ще тиждень тому на півострові почався сезон «недопалків». Тоді було дуже спекотно на аеродромі у Саках. Звідти більше вже не злетять російські бомбардувальники, які завдавали ударів по Миколаївській та Запорізькій областях.

А у вівторок знову хтось палив на складі БК у селищі Майському (Джанкойський район) і кинув недопалок. Це привело до детонації боєприпасів. Було гучно й димно. Місцевій «владі» довелося евакуювати понад дві тисячі осіб. А на Керченському мосту утворилася рекордна за масштабами черга з машин.

Трошки географії: від селища Майского до Миколаєва — орієнтовно 240 км. Тому цікаво, якої марки цигарки о шостій ранку курив той нехтувач пожежної безпеки на військовому об’єкті росіян.

Щоправда, цього разу у мо рф не пов’язали вибухи із «людським фактором», а заявили: «Вранці 16 серпня внаслідок диверсії постраждав склад військового призначення у районі населеного пункту Джанкой. Збитки завдано низці цивільних об’єктів, серед яких ЛЕП, електростанція, залізничне полотно, а також низка житлових будинків».

У відкритому доступі вже з’явилась інформація про те, що окупаційна адміністрація тимчасово окупованого Криму наказала припинити рух поїздів, зокрема пасажирських, через пошкодження колій, яке сталося у результаті «бавовни» на складі БК у Джанкої.

Спостерігачі угледіли, що перекидати техніку та озброєння залізницею по окупованому Криму рашисти можуть лише через залізничний вузол у Джанкої. Мало того, залізнична лінія Джанкой — Владиславівка — одна із двох «вхідних горловин», які ведуть напряму до залізничної частини Кримського мосту, що необхідна росіянам для перекидання ОВТ у великих кількостях.

Як пишуть оглядачі Defanse Express, теоретично в орків є альтернатива гнати ешелони через вузол у Сімферополі, але й тоді треба проїжджати Джанкой, який різко став «непроїзним». Мовляв, той фатальний «недопалок» вимкнув ще й місцеву електропідстанцію, яка могла в тому числі давати струм на тамтешню залізницю. За висновками аналітиків, «бавовна» для окупантів у Джанкої виявилась настільки потужною, що зачепило навіть Кримський міст.