Новий вид сервісу — автоматизоване персональне робоче місце платника податків — дає можливість звітувати перед податковою в режимі реального часу, у такій само формі спілкуватися з податківцями. Робити це можна з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет, після реєстрації персонального «Електронного кабінету».
За інформацією прес-служби головного управління Міндоходів у Вінницькій області, поки що новинка працюватиме в тестовому режимі. Першими ознайомитися з її перевагами зможуть великі платники податків. Надалі робота в «Електронному кабінеті» стане доступна для всіх фізичних та юридичних осіб, що займаються підприємництвом.
Характерною особливістю нововведення є те, що платник податків зможе побачити, як показники його звітності позначаються на розрахунках з бюджетом. Надалі передбачається розширення можливостей роботи в «Електронному кабінеті».
Вхід до «кабінету» здійснюється шляхом авторизації за допомогою електронного цифрового підпису платника податків. Ключі на право такого підпису на Вінниччині отримали понад п’ять тисяч платників податків. Їх видають в регіональних представництвах Центру сертифікації Міндоходів. Послуга безплатна.
Вінницька область.