У кременчуцьких тролейбусах з 1 по 9 червня усі пасажири їздитимуть безплатно. Та вже з 10 червня ті, хто не має відповідних пільг, платитимуть за квиток на 25 копійок більше, ніж раніше, — 1,5 гривні. 

Втрати комунальному підприємству, що утримує та обслуговує згаданий електротранспорт, компенсують із міського бюджету. Орієнтовна сума такої компенсації — 120 тисяч гривень. Керівники міста не приховують: тією тимчасовою безплатністю вони хочуть не так підсолодити пігулку вимушеного підняття тарифів, як пересадити на цей вид транспорту значну частину платоспроможних пасажирів. Насамперед тих, які останнім часом віддавали перевагу дорожчим, але швидшим і комфортнішим автобусам та маршруткам.

Це стало можливим після того, як днями у Кременчуці за участю керівників міста та області урочисто вивели на маршрути одразу 13 нових сучасних тролейбусів виробництва Львівського автобусного заводу. Розраховувалися за них «живими» коштами з міського бюджету та муніципальними облігаціями. Але для того, щоб бодай частково покрити ці витрати та забезпечити подальше оновлення електротранспорту, ті ж таки тролейбуси мають щодня привозити в касу комунального підприємства реальні гроші. За умов, коли до їхніх салонів заходили переважно пенсіонери та пільговики, такі надходження були більш ніж скромними.