Надійний помічник з’явився в працівників Вінницької дирекції «Укрпошти». Популярний кіт Матроскін допомагає реалізувати всі 46 видів послуг, які вони надають краянам, а нині — він незмінний учасник Днів передплатника. «Можливо, дехто скептично поставиться до ідеї з героєм популярного мультфільму, але після зустрічі з ним неодмінно змінить свою думку, — каже керівник вінницьких поштарів Наталія Костюк. — Агітація з використанням буклетів, іншої рекламної продукції через газети вже не діє на клієнтів. От ми й запросили на допомогу Матроскіна».

— Ми щойно повернулися з відділення зв’язку №21 у Вінниці, — говорить начальник відділу менеджменту обласної дирекції Наталія Підопригора. — Кіт був там головною дійовою особою. Він аж втомився від загальної уваги — усі хотіли з ним сфотографуватися. Але найбільше здивував один дідусь. Коли заграла музика, він запросив вусатого до танцю. Що коту робити — мусив танцювати.

Саме Наталія Підопригора працювала над костюмом для Матроскіна. «Допомогло те, що я за освітою — швачка, — зазначає співрозмовниця. Неодмінним його атрибутом є поштова сумка з відповідним написом — «Укрпошта». Роль кота виконують молоді працівники, які по черзі беруть участь у Днях передплатника.

— Фото нашого талісмана тепер супроводжуватиме всю рекламну продукцію, — продовжує розмову директор поштовиків Вінниччини Наталія Костюк. — Розмістимо знімки у всіх відділеннях, щоб і там привертав увагу до нашої служби. У дні Новорічних свят він працюватиме разом з Дідом Морозом. Замовлення Діда Мороза — це теж одна з наших послуг. До того ж, коштує вона набагато дешевше в порівнянні з аналогічними послугами комерційних фірм.

Деякі види кур’єрської доставки поштовики доручають виконувати в новорічні дні Діду Морозу. «Але ніхто з наших конкурентів не береться доставляти замовлення до сільських населених пунктів, — додає Наталія Костюк. — У кращому випадку обмежуються райцентрами. А ми це вже почали робити». Найбільше замовлень з кур’єрської доставки виконали поштовики із Шаргородського центру поштового зв’язку, який очолює Борис Хазін. Цей центр лідирує й за передплатою. Зокрема, за кількістю примірників газети «Голос України» із шаргородцями не можуть зрівнятися в жодному з інших 26 районів краю. Активно надавали послугу з кур’єрської доставки у двох відділеннях зв’язку обласного центру: №4 (начальник відділення Віталіна Михальова) та №50 (Галина Пономар). Дедалі частіше через пошту замовляють квитки на транспорт. Майже 500 таких електронних квитків реалізувала оператор поштового зв’язку в райцентрі Ямпіль Людмила Мудрик. Активно займаються продажем квитків оператори поштового зв’язку Людмила Сагієнко з Бершадського району, Ірина Малярчук з Чернівецького, Інна Семчук з міста Ладижин.

— У всіх районах провели ще один незвичайний захід — тренінги з начальниками та операторами сільських відділень зв’язку, — каже заступник директора обласної дирекції Віталій Якубовський. — Разом училися, як потрібно працювати з клієнтом. У найближчих планах — здійснити такі само заняття з листоношами. Їх в області понад 2,5 тисячі.

Фото автора.

Довідково

Поштовики Вінниччини найбільше серед колег з інших регіонів реалізували електронних квитків на автомобільний, залізничний та авіаційний транспорт; з кредитування населення вони також перші серед структур «Укрпошти».

Кіт Матроскін вирушає агітувати за газету «Голос України» в найбільше у Вінниці поштове відділення №50, його проводжають директор Вінницької дирекції «Укрпошти» Наталія Костюк (крайня ліворуч), інженер відділу маркетингу Ірина Загородниченко та заступник директора обласної дирекції Віталій Якубовський.