Андрій Садовий, міський голова Львова, змушений буде в суді доводити, що управління розвитку інфраструктури ОДА начебто є корумпованим і укладає безпідставні тимчасові договори на перевезення. Чиновників з ОДА розлютили його заяви про корупцію, тому вони звернулися із відповідною заявою до суду.

Міська і обласна влада не можуть поділити 15 приміських маршрутів, які пролягають Львовом. Після запровадження Андрієм Садовим нової схеми руху, якою незадоволені 90 відсотків жителів, приміські маршрути частково врятували ситуацію від повного колапсу.

З вулиці Щурата до центру та залізничного вокзалу найшвидше можна добратися саме приміським маршрутом №184. Така само ситуація з іншими приміськими маршрутами — вони найвигідніші для жителів Львова. І саме з ними розпочала боротьбу команда Андрія Садового, яка хоче змусити львів’ян їздити довше і платити більше. Перерозподіл транспортних потоків призвів до масового незадоволення міською владою.

Як розповіли «Голосу України» в Львівській ОДА, депутати міськради вже висловлювали своє незадоволення новою схемою руху, яку запровадила команда Андрія Садового. І поставили негативну оцінку. За останні місяці проведено багато змін у русі транспорту. 

Низку нових маршрутів відкрито без оголошення конкурсів і за тимчасовими дозволами, що суперечить законодавству. 

Досі в дію не ввели трансферний квиток, і мешканці змушені платити за проїзд удвічі дорожче. Саме втручання ОДА врятувало місто від повного колапсу.

Міський голова тим часом називає розкритиковану схему великим досягненням, а недоліки пояснює роботою приміських та міжміських маршрутів, за які відповідає управління інфраструктури ОДА.

 

Львів.