Творчість митця охоплювала живопис, графіку, поезію, драматургію, відео-мистецтво. Умоглядно-фантазійна природа його образів  не має аналогів у творчості інших художників. Ягода формувався наприкінці 1980-х - у 1990-х роках, у часи активних соціальних і культурних трансформацій, зламу політичних систем, відсутності сталих моральних норм і правил. Його мистецтву властиві трансгресивність, болісний пошук нових орієнтирів і постійні спроби віднайти своє місце у світі.

Водночас, його творчість складно вписати у задані рамки: він ламає стереотипи, поєднуючи низьке й високе, досвідченість і безпосередність, переміщуючись від біблійної притчі до злободенних тем.  Він балансує на межі гротеску, проте не сповзає в іронічне постмодерністське жонглювання смислами й цитатами. Якщо оперувати широким контекстом, живопис Ягоди продовжує лінію Гойї – Мунка – Базеліца.

Кураторки: Олена Грозовська, Тетяна Жмурко

Дизайн експозиції: Катя Лібкінд, Стас Туріна

Координатор: Михайло Кулівник

Графічний дизайн:  Banda agency

Мирослав Ягода. Енергія. Паноптикум. [Клітка для ціпи]. 1989. Полотно, олія. 128,5×188