Крім дотримання стандартів безбар'єрності та інклюзивності, їхні розробники врахували необхідність підвищити рівень захисту пасажирів, котрі чекають на громадський транспорт: кожну зупинку обладнують спеціальними стовпчиками і урнами-відбійниками. Це унеможливить потрапляння автомобілів на зупинку і травмування людей.

"Півроку тому на зупинці "Маленький Париж" біля будинку № 22, що на проспекті Олександра Поля, сталася ДТП. Водій легкового автомобіля не впорався з кермуванням і зі швидкістю понад 90 км/год влетів у зупинку. Від ушкоджень людей захистила встановлена урна-відбійник", - зазначає спеціаліст департаменту транспорту і транспортної інфраструктури міськради Іван Васючков.

За його словами, захисні елементи і надійну конструкцію має кожна зупинка нового зразка, які встановлюють у місті з 2017 року. Нині їх уже майже 160. Цього року планують встановити ще 18.

Як розповів інспектор КП "Дніпротранскомплекс" Олексій Орєшин, захисні елементи, як і сама конструкція зупинки, розроблено проектувальниками так, щоб створити безпечні умови для пасажирів, котрі чекають на громадський транспорт. Стовпчики встановлюють уздовж посадкового майданчика на відстані півтора метра один від одного і за 75 см від проїжджої частини. Під час монтажу їх заглиблюють на 60 см, армують і бетонують, бетон також заливають у саму трубу стовпчика. Товщина металу для урн-відбійників - 6 мм, їх встановлюють так само, як і стовпчики.

"Сама конструкція зупинки також дуже надійна, адже стійки змонтовані болтовим з'єднанням, яке використовують під час спорудження мостів", - додав інспектор.

Нові зупинки також освітлені, обладнані навісами і сидіннями, а також табло, яке інформує про час прибуття транспорту.

Ігор ТЬОМІН.

Фото з відкритих джерел.