Укр | Рус
Луганщина: перераховують пенсії колишнім військовим... Генеральна прокуратура України приєдналась до Ініціативи Інтерполу з електронної правової допомоги <<е-MLA>> Генеральна прокуратура України направила до суду обвинувальний акт щодо колишнього Міністра юстиції України За фактом інциденту між народними депутатами під час телеефіру розпочато кримінальне провадження 20 квітня. Пам’ятні дати Пентагон назвав російські системи ППО у Сирії <<абсолютно неефективними>> Американський журнал Time опублікував свій традиційний список 100 найвпливовіших людей світу за минулий рік У Страсбурзі прийняли важливі рекомендації щодо асоціації України - ЄС В анексованому Росією Криму активіст Володимир Балух продовжує голодування, яке він оголосив місяць тому, 19 березня Зведення Прес-центру штабу АТО за добу 19 квітня 2018 року Шляховики натрапили на снаряди неподалік Рівного Рятувальники у Березнівському районі Рівненщини витягнули з річки корову У Рівному обговорять перспективи ринку меду Обласну премію імені Ігоря Свєшнікова отримає Наталія Трохлюк Ірина Геращенко: <<Для України є неприйнятною присутність у складі миротворчої місії представників держави-агресора>>
Загрузка...
На головну
14:25       15.04.2018

Співробітникам Apple заборонили <<злив>> інформації під загрозою звільнення

Видання Bloomberg оприлюднило текст меморандуму Apple, в якому компанія, зокрема, вимагає від співробітників припинити «злив» інформації про майбутні плани в ЗМІ.

Текст був опублікований на сайті агентства.

У 2017 році Apple провела конфіденційну зустріч з працівниками, на якій йшлося про припинення витоків. З тих пір ЗМІ, у тому числі Bloomberg, опублікували подробиці про iPhone X, новий Apple TV, новий Apple Watch з LTE, нові моделі iPad, покращення програмного забезпечення та деталі про майбутні навушники iPhone та AirPods.

Відтак, у 2017 році, згідно з текстом меморандуму Apple, у витоках викрили 29 співробітників. Їх звільнили, а 12 осіб — заарештували.

У компанії зазначили, що витік інформації про новий продукт може негативно вплинути на продаж поточних моделей, дати суперникам більше часу для початку конкурентоспроможної відповіді, і призведе до меншого обсягу продажів, коли новий продукт буде запущений.

"Ми хочемо мати змогу розповісти нашим клієнтам, чому цей продукт чудовий, і що будь-хто інший не робив це за нас і погано", - зазначив Грего Джошуак, менеджер з маркетингу продуктів Apple.

Джерело: Укрінформ