Укр | Рус
Генеральна прокуратура України приєдналась до Ініціативи Інтерполу з електронної правової допомоги <<е-MLA>> Генеральна прокуратура України направила до суду обвинувальний акт щодо колишнього Міністра юстиції України За фактом інциденту між народними депутатами під час телеефіру розпочато кримінальне провадження 20 квітня. Пам’ятні дати Пентагон назвав російські системи ППО у Сирії <<абсолютно неефективними>> Американський журнал Time опублікував свій традиційний список 100 найвпливовіших людей світу за минулий рік У Страсбурзі прийняли важливі рекомендації щодо асоціації України - ЄС В анексованому Росією Криму активіст Володимир Балух продовжує голодування, яке він оголосив місяць тому, 19 березня Зведення Прес-центру штабу АТО за добу 19 квітня 2018 року Шляховики натрапили на снаряди неподалік Рівного Рятувальники у Березнівському районі Рівненщини витягнули з річки корову У Рівному обговорять перспективи ринку меду Обласну премію імені Ігоря Свєшнікова отримає Наталія Трохлюк Ірина Геращенко: <<Для України є неприйнятною присутність у складі миротворчої місії представників держави-агресора>> Завершився перший етап громадських слухань щодо продовження терміну експлуатації енергоблоку №3 Рівненської АЕС
Загрузка...
На головну
13:16       16.04.2018

Бездоріжжя ще довго заважатиме безпечно їздити...

Дорожники не встигають латати діри і ями -- їх безліч і вони всюди. Адже зима на Закарпатті була і холодна, і "гнила". І ці контрасти дуже негативно вплинули на стан асфальтного покриття. А весна не наставала досить довго. Та холоди одразу змінили 20-градусні теплі дні. Весь транспорт "висипав" на дороги. І з’ясувалося, що шляхи в області -- в суцільних ямах і вибоїнах. Подекуди просто не проїхати.

 

Про таку ситуацію не може не говорити влада прикордонного регіону, оскільки всі -- і не лише водії -- страшенно невдоволені й скаржаться в державні інстанції.

 

Та все-таки до честі дорожників, вони розпочали, хай і далеко не скрізь, оновлювати шляхи. Насамперед на трасі міжнародного значення Київ--Чоп, потім на відрізку Мукачево -- Рогатин (у межах області), у Мукачівському, Іршавському, Виноградівському та ще в декількох районах. Але цього не просто мало, а вкрай мало. Бо в курортному Свалявському, інших гірських районах швидкість пересування -- до сорока кілометрів на годину: одну яму об'їдеш, а в три втрапиш.

 

Тож, за словами голови ОДА Геннадія Москаля, абсолютну більшість автодоріг на Закарпатті капітально не ремонтували по кілька десятиліть, а є й такі, які не ремонтувалися взагалі ніколи. "Ямковий ремонт, який проводився щороку після зими, -- не рахується, він витримує лише кілька місяців. Це просто викидання грошей на вітер. За останні два роки в області нарешті почали капітально ремонтувати основні траси, прокладати суцільний асфальт. І всі вони пережили зиму, незважаючи на інтенсивний рух вантажівок. В область прийшли потужні автодорожні компанії, у тому числі з-за кордону, які роблять дуже якісну роботу. Але в нас величезний дефіцит грошей, тому за рік чи два капітально відремонтувати всі дороги ми не зможемо, -- зізнається голова ОДА. -- Тільки поступово і в міру надходження коштів. На жаль, наші надії на фінансування з центру не виправдовуються, тому, як і торік, сподіваємося на "дорожній експеримент". До того ж порівняно з минулим роком митниці підняли індикативні показники, а отже, і тут грошей буде менше..."

 

Ось і все. Як то кажуть, ні в луг, ні в плуг -- бездоріжжя нам ще довго заважатиме жити й безпечно їздити...

 

Василь НИТКА.

 

Закарпатська область.