Мешкаю в одному з районів столиці. За телефон сплачую фіксовану суму. Скажіть, якщо я у відрядженні чи у відпустці, чи можна якось робити перерахунок або ж узагалі призупинити надання послуги? Адже я домашнім телефоном можу по три місяці поспіль не користуватися...
Володимир ТИНЮК (запитання надійшло електронною поштою).

Відповідає директор Київської міської філії ПАТ «Укртелеком» Василь ГАНДАБУРА:
— Абоненти Київської міської філії ПАТ «Укртелеком» мають можливість тимчасово призупинити надання послуг, для чого необхідно звернутися до будь-якого відділення продажу послуг та обслуговування споживачів (перелік буде наведено нижче) та написати відповідну заяву. Маємо зауважити: якщо на лінії абонента встановлено охоронну сигналізацію, замовити тимчасове призупинення обслуговування номера неможливо.
Тариф (дія з 08.06.12 по 30.06.13) на тимчасове припинення надання послуг фіксованого телефонного зв’язку (користування телефоном незалежно від способу його підключення) за заявою споживача становить 11,00 грн. (з ПДВ) за місяць та за один номер телефону. Плата за призупинення користування телефоном нараховуватиметься пропорційно кількості днів, протягом яких номер було тимчасово відключено. За паралельні телефонні апарати, які встановлені в одного абонента в одній кімнаті, квартирі або будинку, плата не стягується. Мінімальний термін, на який можна призупинити користування послугою, — місяць, максимальний — рік (365 днів). Можна замовити декілька призупинень послуги на рік.
Якщо абонент користується послугою доступу до мережі Інтернет «ОГО!», то при замовленні призупинення дії номера телефону на період до трьох місяців можна призупинити надання послуги «ОГО!», але на період, який не перевищує 90 календарних днів протягом календарного року. В такому разі до плати за припинення надання послуг фіксованого місцевого телефонного зв’язку додається вартість призупинення надання послуги «ОГО!» (12,00 грн. з ПДВ).
Послуги з додаткових видів обслуговування (ДВО) в період тимчасового призупинення не надаються, та, відповідно, плата не стягується. Абонент може оплачувати послугу призупинення дії телефону щомісячно або, за бажанням, одразу за весь період.
Після закінчення терміну тимчасового призупинення дії телефону необхідно буде одноразово додатково заплатити за включення номера (12,00 грн. з ПДВ).
Користування послугою призупиняється з дати, вказаної у заяві. Якщо абонент забажає включити телефон раніше зазначеного ним терміну, йому доведеться написати відповідну заяву у відділені «Укртелекому».
Надаємо адреси відділень продажу послуг та обслуговування споживачів Київської міської філії ПАТ «Укртелеком»:
* вул. Бучми, 5;
* вул. Героїв Севастополя, 39;
* вул. Ісаакяна, З;
* вул. Малиновського, 19-Б;
* вул. Московська, 23-А;
* вул. І. Кудрі, 40;
* вул. Драйзера, 17;
* пр. Перемоги, 89-А.
Мал. Олексія КУСТОВСЬКОГО.