Нині більшість центрів працюють і надають послуги, враховуючи потреби людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Водночас вимогам безбар’єрності відповідає кожне четверте приміщення. 

Загально 94 % ЦНАПів працюють навіть під час повномасштабної війни. А це – понад чотири з половиною тисячі точок, де люди оформлюють паспортні послуги, витяги, свідоцтва, реєстрації, послуги для ведення бізнесу тощо. Там, де це можливо, – центри відкриті. На прифронтових територіях  працюють мобільні офіси або релоковані підрозділи.

Що показав моніторинг у І кварталі 2025 року

Доступність центрів – це комплекс заходів фізичної, інформаційної та цифрової безбар'єрності. Пандуси, поруччя, зручна навігація, санітарна кімната, готовність адміністратора проконсультувати відвідувача з інвалідністю або старшу людину.

Команда Мінцифри щоквартально проводить моніторинг безбар’єрності в усіх регіонах. Результати – публічні: це підказка громадам – де стандартів дотримано, а де ще слід зробити крок назустріч мешканцям.

Результати моніторингу безбар’єрності ЦНАПів за І квартал 2025 року шукайте за посиланням.

За матеріалами Міністерства цифрової трансформації України.