До чергової частини Головного управління МНС у Харківській області надійшло повідомлення про сильне задимлення в п’ятиповерхівці на вулиці Миру, 106 у Харкові. Телефонували сусіди, які потерпали від чаду.
Пожежний загін рятувальників одразу прибув на місце. Увійшовши до задимленої квартири, рятувальники побачили на плиті чорну обгорілу каструлю з варенням. Крім неї нічого не горіло. У квартирі людей не було. Однак у сусідніх квартирах люди просили про допомогу, тому що в їхніх квартирах було важко дихати.
Інший випадок стався на бульварі Богдана Хмельницького, 26, також у п’ятиповерхівці. Як описали ситуацію в прес-службі Головного управління МНС у Харківській області, там господиня забула тазик з варенням на плиті й пішла у справах. У квартирі залишилася її мати, яка не могла самостійно ходити. Про пожежу також повідомили сусіди.
Пожежники не змогли ввійти через вхідні металеві двері. Тоді було прийнято рішення потрапити у квартиру на другому поверсі через відкритий балкон.
Рятувальники по висувній драбині потрапили усередину. Миттєво загасили тазик з варенням, яке на той час варенням назвати вже було не можна, знайшли в диму жінку й винесли її на балкон на свіже повітря. Потім двоє бійців спустили бабусю вниз до карети «швидкої допомоги».
Рекламні ролики для туристів
Іміджеву рекламну кампанію розгорнуть в Україні. Зокрема, чотири ролики будуть присвячені відповідно Києву, Харкову, Львову та Донецьку. Як уточнив віце-прем’єр з питань Євро-2012 Борис Колесніков, з вересня їх показуватимуть і всередині країни, і за кородоном.
Іміджеві ролики України спрямовані на залучення туристів не лише на час проведення Євро-2012. За словами Колеснікова, вибір виробника фільмів відбувався на конкурсній основі.