 Зупинення роботи підприємства «Міськелектротранс», про яке писав «Голос України», не спричинило особливих проблем. Транспортного колапсу не вийшло. Місто добре підготувалося до акції. Електрички в метро ходили часто, як ніколи, а власники маршруток вивели на лінії всю можливу техніку. Навіть там, де зазвичай працювали невеликі маршрутки, зупинялися місткі автобуси.
 Зупинення роботи підприємства «Міськелектротранс», про яке писав «Голос України», не спричинило особливих проблем. Транспортного колапсу не вийшло. Місто добре підготувалося до акції. Електрички в метро ходили часто, як ніколи, а власники маршруток вивели на лінії всю можливу техніку. Навіть там, де зазвичай працювали невеликі маршрутки, зупинялися місткі автобуси.
Як повідомив директор Департаменту транспорту і зв’язку Євген Водовозов, усі автотранспортні підприємства міста протягом дня забезпечували перевезення харків’ян. Але все-таки міська влада чекає на реакцію уряду. Раніше КП «Міськелектротранс» на загальних зборах затвердило попереджувальну зупинку роботи на один день і тижневий термін перед страйком. Критична ситуація склалася у зв’язку з невиплатою державою компенсації за провезення пасажирів пільгових категорій — за останні півтора року держбюджет заборгував підприємству більш як 160 мільйонів гривень.
Коментуючи ситуацію, що склалася, Харківський міський голова Михайло Добкін ще раз підкреслив, що Харків одержує в 5 разів меншу компенсацію, ніж, наприклад, Львів, і в 4 рази менше, ніж Дніпропетровськ. До того ж цю компенсацію здійснюють так званими кліринговими заліками, а Львову платять живими грошима. «В умовах «нуля» міського бюджету, функціонування «Міськелектротрансу» має забезпечувати Кабмін, чого той, звичайно, не робить. Я в обов’язковому порядку, як міський голова, намагатимуся потрапити на прийом до відповідальних людей і вимагатиму належні виплати».
Генеральний директор «Міськелектротрансу» Олексій Палант зазначає, що востаннє людей запрошували до бухгалтерії в травні цього року, відтоді каси не працюють — сума боргу перед працівниками становить 30 мільйонів гривень. Незважаючи на те, що проїзд за рік у трамваях і тролейбусах подорожчав у два з половиною разу, грошей на зарплату немає. За словами О. Паланта, підприємство одержує дотації взаємозаліками. Тобто гроші з держбюджету одразу йдуть на розрахунки, наприклад, за електроенергію. Від продажу квитків щомісячний прибуток становить 5,5 мільйона гривень, однак ні цих грошей, ні коштів від оренди і реклами на зарплату не вистачає. Бракує їх навіть після продажу цього року дитячого оздоровчого табору й бази відпочинку.
А ще у підприємства є комунальні витрати, парк техніки, яка розсипається на очах і яку потрібно весь час ремонтувати.
Харків.



 
											
																

 
																	 
																	