Cім років триває будівництво пішохідного мосту на станції Луцьк 
Тим часом тут на коліях під колесами вагонів і тепловозів гинуть люди. Річ у тім, що залізниця відділяє центр міста від густонаселеного житлового масиву, ринку, автовокзалу. Щоб скоротити шлях, сотні громадян переходять колію у недозволених місцях, а то й просто попід вагонами, забуваючи про небезпеку. Ще в пам’яті у багатьох недавня трагедія, коли жінці відрізало обидві ноги. Через годину 43-річна лучанка померла. Сиротою лишився неповнолітній син...
Після ударного початку зведення мосту у грудні 1997 року, коли цілодобово працювали, щоб за кілька місяців здати об’єкт, раптом настало затишшя.
— Міська влада за виконані роботи заборгувала нам 315 тисяч гривень, — каже головний інженер Мостозагону № 60 Володимир Щибря. — На сьогодні на мосту змонтовано всі три прольоти, залишилося встановити сходові марші, облаштувати тощо.
Начальник управління капітального будівництва Луцького міськвиконкому Володимир Яцюра висловив надію, що роботи відновлять наступного року. Але на завершення споруди потрібно ще 990 тисяч гривень, яких у міській казні немає.
До слова, щоб перекрити шлях порушникам, мосту буде замало, треба звести ще кількасот метрів загорожі. Інакше лучани так і діставатимуться в інший кінець міста попід вагонами.
Луцьк.