У Казахстані планують налагодити виробництво літаків Ан-140. Ця сенсаційна новина з посиланням на адміністрацію підприємства «Ан-kz» почала «гуляти» в харківських ЗМІ. Цілком докладно йдеться про те, що в Казахстані вже через 2—2,5 року можна буде здійснювати повне складання літаків нового покоління Ан-140, що замінять у регіональних перевезеннях старіючі літаки «Ан» і «Як». Фахівці, мовляв, вважають, що налагодити нове виробництво в республіці буде не важко: є авіаремонтні заводи, що ні в чому не поступаються закордонним. Однак про нову літакобудівну державу нічого не знають на Харківському державному авіапідприємстві, де і було поставлено на крило перспективний літак. Потреба авіаринку Казахстану, за підрахунками самих казахів, становить близько 30 регіональних літаків. Будувати заради такої кількості машин складальне виробництво — навряд чи економічно виправдано. Говорити про те, що в сучасному світовому поділі праці і ринків збуту знайдеться місце і для казахстанських літаків — щонайменше, наївно, вважають на ХДАП.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Палата представників Конгресу США схвалила майже 61 мільярд доларів на допомогу Україні
-
2Комітет з питань енергетики та житлово-комунальних послуг провів виїзне засідання на Харківщині щодо питань функціонування об’єктів критичної інфраструктури на прифронтових територіях
-
3Про звернення громадян до Верховної Ради України у січні — березні 2024 року
-
4В Україні засіяно вже понад 2 мільйони гектарів ярих зернових і зернобобових, — Комітет з питань аграрної та земельної політики
-
5Комітет з питань молоді і спорту звертає увагу всіх цивілізованих держав світу на черговий злочин російської федерації у місті Дніпро