Після закінчення відомих перегонів «Париж—Дакар» до Запоріжжя з Африки повернувся літак Ан-74ТК—200, пілотований екіпажем з авіакомпанії «Мотор Січ».
Нехай вас не дивує причетність авіатехніки до популярного авторалі. Боротьба на найскладнішій трасі довжиною більш як 11 тисяч кілометрів — лише видима частина шоу. Величезний обсяг робіт з технічного забезпечення перегонів лягає на плечі саме авіаторів. З України запросили взяти участь у обслуговуванні ралі екіпаж з авіакомпанії «Мотор Січ». На борту її лайнера Ан-74ТК—200 розмістився штаб перегонів. Тобто після кожного етапу на наш екіпаж очікували зліт і посадка попри складні кліматичні умови чи не обладнані навігаційними системами ґрунтові аеродроми. З огляду на це літаки Антонова і в майбутньому році обслуговуватимуть ралі «Париж—Дакар». У всякому разі, як запевнили керівники авіакомпанії «Мотор Січ», їхня техніка вже здобула репутацію безвідмовної, і контракт на наступні перегони — лише формальність.