Оборонка залишилася без оборонців?

Про додатковий набір кількох тисяч працівників оголосила адміністрація державного підприємства «Завод імені Малишева». Але й досі, незважаючи на величезний дефіцит у місті робочих місць, більшість вакансій не зайнято.
За кращих часів на оборонному заводі працювало понад сорок тисяч людей. Після виконання замовлення вартістю 650 мільйонів доларів на постачання танків до Пакистану настало масове скорочення персоналу. Тоді «малишевці», які відпрацювали на заводі не один десяток літ, скаржилися: як же так, викинули, як кошенят на вулицю? Тепер, через кілька років, повертатися на рідний завод нема кому. Люди не вірять у твердість намірів і обіцянок підприємства, вважають, що все це тимчасово.
Недавнє укладання чергового пакистанського контракту на сто мільйонів доларів на виготовлення моторно-трансмісійних відділень для танків «Аль-халід» вимагає професіональних рук. Юхим Левицький, директор машинобудівного заводу ВО «Завод ім. Малишева» каже, що лише в очолюваному ним філіалі з’явилася можливість працевлаштувати близько двох тисяч людей. Середня зарплата фахівця становить близько тисячі гривень, до того ж гроші виплачують щомісяця. Хоча особливого ажіотажу у відділі кадрів не спостерігається.
Туркменістан віддає перевагу ХТЗ
Другу партію тракторів відправило до Туркменістану ВАТ «Харківський тракторний завод». Відповідно до контракту в 2002 році ХТЗ надасть туркменським партнерам близько 100 машин
(«Т-150К09» і «ХТЗ-181»). Туркменістан віддає перевагу машинам Харківського тракторного, оскільки вони у кілька разів дешевші за аналогічні моделі західних виробників.
Тест на сибірські морози
Харківське державне авіаційне виробниче підприємство має намір узяти участь у Сибірському міжнародному авіаційно-космічному салоні. На виставці плановано представити літаки
«Ан-74ТК300» і «Ан-140».
Україна, заявив генеральний директор ХАЗу Павло Науменко, зацікавлена в демонстрації власної техніки на російській Півночі, де потреба в авіації велика. Він нагадав, що останні моделі літаків родини Антонових, що їх складають у Харкові, з успіхом пройшли сертифікаційні випробування в умовах Півночі. Авіазавод уже має угоду з авіаційною компанією «Якутські авіалінії» щодо поставок п’яти літаків «Ан-140», зазначив гендиректор підприємства. Цікаво, що Міжнародна виставка відбудеться в Красноярську в грудні 2002 року в умовах 30—45-градусного морозу.
Заспівала труба. Газова
Новий газопровід довжиною 1,9 км почав діяти в Харківському районі. Це дасть змогу поліпшити газопостачання селища Бабаї Харківського району, а також газифікувати села Хорошево та Гусина Поляна Змієвського району. Вартість будівництва газопроводу, повідомив голова правління ВАТ «Харківгаз» Іван Божинський, — 250 тисяч гривень.
Нинішнього року в районі заплановано будівництво семи кілометрів газових мереж. За десять місяців цей показник перевищено більш ніж утричі — стало до ладу 23,8 км газопроводу.
«Презент» для американців
Замовлення на поставку великої партії нового печива з шоколадом «Презент» отримало від однієї з американських фірм АТЗТ «Харківська бісквітна фабрика».
Партнери із США ознайомилися з продукцією підприємства на нещодавній виставці в Парижі. Напівцукрове печиво «Презент» харків’яни виробляють на сучасній німецькій лінії, яка дає змогу випускати 2 тонни солодощів на добу.
До речі, цьогоріч фабриці виповнюється 70 років.