У дорожників є таке поняття, як міжремонтний термін. Тільки дотримання його свідчить про якісний стан доріг. На Чернігівщині цьому терміну відповідає лише три відсотки шляхів. Востаннє їх поточний ремонт в області робили у 2011 році, а капітальний — аж у 2007-му. А загальна довжина доріг в області, що є другою в Україні за розміром території, — 7222 кілометри.


Начальник Служби автомобільних доріг в Чернігівській області Володимир Гузема каже, що сьогоднішній стан автошляхів потребує надзвичайно великих фінансових затрат. Лише на ремонт відрізка автодороги Київ—Суми—Юнаківка потрібно майже 3,7 мільярда гривень. Значних капіталовкладень потребують і ремонтні роботи на відрізку Чернігів—Ніжин—Прилуки—Пирятин — орієнтовно 910 мільйонів гривень.


Проте і зроблено вже чимало. Відремонтовано чотири ділянки із шести запланованих. Це відрізки доріг Чернігів—Мена—Сосниця—Грем’яч, Чернігів—Ніжин—Прилуки—Пирятин, Талалаївка—Ічня—Тростянець—Сокиринці, Козелець—Карпилівка—Сорокошичі, що разом становить 43,2 кілометра.


Ведуться ремонтні роботи на трасі Київ—Чернігів—Нові Яриловичі та відновлюється міст через річку Рома біля села Кролевець-Слобідка Новгород-Сіверського району.


Як зауважив Володимир Гузема, терміни виконання робіт значно затримуються. Причина того — недостатній транспортний ресурс Укрзалізниці для забезпечення необхідної кількості вагонів, щоб вчасно доставити матеріали для проведення ремонтів. Це питання не раз порушувала облдержадміністрація перед керівництвом держави.


Обласний бюджет передбачає ліквідацію ямок на дорогах, що забере 23 мільйони гривень. І, як повідомив начальник Служби автодоріг в області, капітальний ремонт шляхів, згідно з планами Кабінету Міністрів, на Чернігівщині заплановано на 2018 рік.


Чернігівська область.