З початку наступного року у центрах надання адмінпослуг «Прозорий офіс» Вінницької міськради вводиться посада мобільних адміністраторів. Вони надаватимуть послуги на дому лежачим хворим, а також людям похилого віку, які не мають можливості дістатися «Прозорих офісів».


— Отримання адмінпослуг передбачає обов’язкове звернення людини, яка потребує вирішення того чи іншого питання, з пред’явленням паспорта, — каже директор департаменту адміністративних послуг міськради Ірина Копчук. — А якщо це особа похилого віку, якій важко пересуватися або вона прикута до ліжка? У таких випадках потрібно оформити доручення на того, хто із своїм паспортом і документом, засвідченим нотаріально, отримає право на розв’язання проблеми у Центрі надання адмінпослуг. Щоправда, оформлення доручення коштує немало — нотаріуси беруть за такий документ 400—500 гривень. Чиновники вирішили допомогти немічним людям особисто скористатися своїм правом на отримання послуги. За словами пані Копчук, їхній департамент вніс пропозицію міському голові Сергію Моргунову про створення посади мобільного адміністратора. Співрозмовниця каже, що ідея знайшла підтримку.


— Після офіційного вирішення питання, виїжджатимемо до таких людей додому, засвідчуватимемо їхню згоду на здійснення необхідних операцій для розв’язання проблеми, — уточнює Ірина Копчук.


Оплата за виїзд мобільного адміністратора не передбачена. Так стверджує директор департаменту. «У нас є службовий транспорт, тому за виїзди до людей коштів з них не братимемо», — наголошує пані Копчук.

Вінниця.