У Дніпрі незабаром з’явиться канатна дорога, у необхідності якої довго, але безрезультатно переконували колишніх керівників міста ентузіасти цього виду пересування, зокрема, відомий мандрівник Юрій Єршов. Однак не докази Юрія Єршова і його прихильників переконали нинішній склад муніципалітету в доцільності «повітряної дороги», а... підземна дорога. Спорудження багатостраждального дніпровського метро, що саме відновилося після багаторічної перерви, порушило питання з’єднання його майбутніх станцій із транспортними магістралями і об’єктами міста. У муніципалітеті Дніпра відбулася нарада із цього приводу за участю представників турецької компанії «Лімак» — генпідрядника будівництва метрополітену.

Головний архітектор Дніпра Дмитро Волик вважає, що саме канатна дорога могла б «розв’язати» транспортний вузол. Згідно з представленим на нараді проектом, вона має довжину 9,3 кілометра, починається від станції «Музейна» (кінцева на лінії) і проходить островами Дніпра до житломасивів Перемога й Сокіл. Важко переоцінити її роль і як транспортного засобу, доступного для людей з обмеженими можливостями, не підвладного примхам погоди, економічного, екологічно чистого, до того ж така канатка швидко окупається.


Нагадаємо, що гроші на поновлення будівництва дніпровського метрополітену виділили Європейський банк реконструкції та розвитку, а також Європейський інвестиційний банк. Розмір кредиту — 304 мільйони євро. Вартість контракту на будівництво підземки з фірмою «Лімак» становить 224 мільйона євро.


До речі, канатна дорога в місті колись була: невелика завдовжки, вона з’єднувала правий берег із пляжем Монастирського острова.

Дніпро.

 


На знімку: головний архітектор міста Дмитро Волик демонструє проект канатної дороги.

Фото автора.