Залізничний транспорт майже півтора століття найбезпечніший і найнадійніший засіб пересування на Закарпатті -- особливо в гірській місцевості. Тож зменшувати кількість електропоїздів місцевих маршрутів нерозумно. Тому керівництво області просить Кабмін відновити курсування електрички Мукачеве – Волосянка -- Мукачеве.

 

Електропотяг з 2 лютого п. р. без будь-якого попередження скасувала "Укрзалізниця". Але ж цією електричкою впродовж щонайменше півстоліття користувалося населення чотирьох районів. У тому числі мешканці трьох міст обласного значення -- Ужгорода, Мукачевого і Чопа. Само собою зрозуміло, що такий несподіваний "реверанс" "Укрзалізниці" викликав обурення краян. Найперше -- соціально незахищених. І не дивно, що вже два тижні до ОДА, повідомляє її прес-служба, надходять колективні звернення з проханням відновити курсування. У відповідь на це голова ОДА Геннадій Москаль та голова облради Михайло Рівіс спрямували до Кабміну спільного листа, в якому нагадують: на Закарпатті понад 60 відсотків автомобільних доріг -- у гірській місцевості, а 55 відсотків автошляхів прокладені понад річками і проходять через 26 гірських -- малих і великих -- перевалів. Тому залізниця традиційно залишається одним із найбезпечніших засобів сполучення у зимовий період і найнадійнішим при виникненні стихійного лиха.

 

У листі на адресу Кабміну, зокрема, сказано: просимо доручити ПАТ "Українська залізниця" вжити вичерпних заходів щодо відновлення у найкоротший термін курсування приміського електропоїзда № 6515/6516 Мукачеве -- Волосянка та № 6545/6546 Волосянка--Мукачеве, а також утриматися від обмеження руху потягів приміського сполучення на території Закарпаття.

 

Василь НИТКА.

 

Закарпатська область.

 

Голос України