Автодорога від села Петрового до контрольно-пропускного пункту «Велика Паладь» на Закарпатті протяжністю 11,5 кілометра нині інтенсивно оновлюється (на знімку). Мета дорожників — завершити цілий комплекс ремонтних робіт уже у вересні. Адже наступного року планують сполучити село Велика Паладь Виноградівського району з угорським селом Нодьгодош. Перехід через спільний україно-угорський кордон так і називатиметься «Велика Паладь — Нодьгодош». Ця обнадійлива перспектива незабаром стане реальністю.

— Триває поточний середній ремонт дороги Чепа — Петрове — КПП «Велика Паладь», — розповідає головний інженер Служби автомобільних доріг у Закарпатській області Василь Стадник. — Комплексні роботи проводять від Петрового до самого КПП.
За словами Василя Стадника, на цьому відрізку автошляху працюють ще три субпідрядні організації, які також ремонтують мости, виконують земляні роботи й укладають асфальт. Така вузька спеціалізація гарантує високу якість.
— Буде оновлено земполотно, дорогу покращено до параметрів четвертої категорії, — продовжує головний інженер. — Заново буде облаштовано водовідведення, розширено штучні споруди — мости і труби.
Ще одна приємна новина: у селах відремонтують в’їзди у двори й облаштують тротуари. Це справді по-європейськи — культурно й практично.
Отже, роботи закінчать ще першого місяця осені. А такий ремонт автодороги дасть можливість належно забезпечити рух легкового транспорту і пішоходів з Угорщини. За домовленістю між урядами України і сусідньої держави всю прикордонну інфраструктуру буде зведено на угорському боці. Тож КПП «Велика Паладь — Нодьгодош» відкриє нові і ще ширші можливості для економічного і культурного обміну між прикордонними територіями Закарпаття і сусідньої Саболч-Сатмар- Березької області Угорщини.

Фото надане прес-службою Служби автомобільних доріг у Закарпатській області.

ФАКТ 

Тендер виграла фірма САТ «Україна». Кошторисна вартість об’єкта — 166 млн. грн. Цьогоріч буде профінансовано 110 млн. грн. Заплановано оновити асфальтобетонне покриття товщиною 8 см шляхом проведення регенерації нині існуючого покриття дороги з додаванням нових щебеневих матеріалів і цементу.