Укр | Рус
Делегація Європарламенту відвідала Маріуполь, Краматорськ та ознайомилася із ситуацією поблизу лінії зіткнення Депутати Європарламенту відзначили прогрес, якого досягла Україна у реалізації Угоди про асоціацію Завершилося восьме засідання Парламентського комітету асоціації Україна – Європейський Союз Державний реєстратор діяв незаконно, чим завдав збитків на більш ніж 6,1 мільйона гривень Футбол. Шевченко і Ярмоленко відвідають матч «Арсенал» – «Ворскла» Баскетбол. «Черкаські Мавпи» та «Дніпро» сьогодні стартують у Кубку Європи Репродуктивна медицина -- на захисті благополуччя тисяч сімей та здорового майбутнього нації Ошатними й гарними можуть бути і "хрущівки" Вартові АЕС отримали сертифікати на житло Новонародженим -- «пакунок маляти» Неспроста її називали Сонцем Знову кличуть «Кролевецькі рушники» Бійцям півроку не можуть видати обіцяну винагороду Через обробку садів хімікатами різко зростає захворюваність на рак Пожежники одержали новітню техніку
Загрузка...
Голосування
Чи стежите ви за курсом валют?

Голосувати

Чи довіряєте ви українським банкам?

Голосувати

На вашу думку, який найкращий метод зберегти заощадження?

Голосувати

На що ви витрачаєте найбільшу частку місячного бюджету?

Голосувати

Чи вдається вам щомісяця заощаджувати?

Голосувати
На головну
07.07.2017

Про внесення змін до Закону України <<Про освіту>> щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг

Закон України
Про внесення змін до Закону України «Про освіту» щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг

Верховна Рада України постановляє:
1. Внести до Закону України «Про освіту» (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., № 21, ст. 84 із наступними змінами) такі зміни:
1) у частині першій статті 3:
в абзаці першому слова «на безкоштовну освіту в усіх державних навчальних закладах» замінити словами «на освіту в усіх навчальних закладах, у тому числі на безоплатну освіту в державних і комунальних навчальних закладах», а слова «місця проживання та інших обставин» - словами «особливих освітніх потреб, місця проживання та інших ознак»;
абзац четвертий після слова «заочною» доповнити словами «дистанційною, індивідуальною»;
доповнити абзацом п’ятим такого змісту:
«створенням належних умов для здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами з урахуванням їхніх індивідуальних потреб в умовах інклюзивного навчання»;
2) абзац другий статті 6 доповнити словами «у тому числі доступність для осіб з особливими освітніми потребами освітніх послуг, зокрема інклюзивного навчання, за місцем проживання»;
3) статтю 7 доповнити частиною другою такого змісту:
«Особам з особливими освітніми потребами забезпечується право на навчання за допомогою найбільш доступних для таких осіб мови, методів і способів спілкування, зокрема навчання жестовою мовою, шрифтом Брайля»;
4) частину першу статті 14 доповнити абзацами дванадцятим і тринадцятим такого змісту:
«забезпечують доступ осіб з особливими освітніми потребами до державних і комунальних навчальних закладів шляхом створення безперешкодного середовища відповідно до законодавства за рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів; 
забезпечують підвезення учнів, вихованців з особливими освітніми потребами до місця навчання і додому, у тому числі шкільними автобусами, пристосованими для перевезення дітей, які пересуваються на кріслах колісних»;
5) доповнити статтею 231 такого змісту:
«Стаття 231. Забезпечення реалізації права на освіту осіб з особливими освітніми потребами
1. Особа з особливими освітніми потребами - це особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення права на освіту, сприяння розвитку особистості, поліпшення стану здоров’я та якості життя, підвищення рівня участі у житті громади.
2. Інклюзивне навчання - це система освітніх послуг, що забезпечує реалізацію права на освіту осіб з особливими освітніми потребами, а також їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство. Психолого-педагогічна, корекційно-розвиткова та інша допомога особам з особливими освітніми потребами в системі освіти надається у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, з урахуванням їхніх потреб, визначених в індивідуальній програмі розвитку особи з особливими освітніми потребами.
3. Індивідуальна програма розвитку особи з особливими освітніми потребами - це документ, що забезпечує індивідуалізацію навчання особи з особливими освітніми потребами, визначає перелік необхідних психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг і засобів для розвитку дитини, який розробляється групою фахівців з обов’язковим залученням батьків чи інших законних представників дитини»;
6) частину сьому статті 36 викласти в такій редакції:
«7. Для здобуття загальної середньої освіти створюються вечірні (змінні) школи, інклюзивні та/або спеціальні класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами, а також класи, групи з очною, заочною, дистанційною формами навчання при загальноосвітніх школах.
Загальноосвітні навчальні заклади на підставі письмового звернення особи з особливими освітніми потребами, її батьків чи законних представників створюють інклюзивні та/або спеціальні класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами»;
7) статтю 40 доповнити частиною четвертою такого змісту:
«4. Професійна підготовка або перепідготовка осіб з особливими освітніми потребами у професійно-технічних навчальних закладах здійснюється за рахунок бюджетних коштів у межах обсягу державного замовлення з урахуванням медичних показань і протипоказань для подальшої трудової діяльності таких осіб. Вибір форм і методів професійної підготовки проводиться згідно з висновками спеціалістів медико-соціальної експертної комісії або лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичних закладів»;
8) у частині третій статті 42:
абзац перший після слова «заочна» доповнити словом «дистанційна»;
в абзаці другому слово «умови» замінити словами «рівні умови»;
9) частину другу статті 48 після слова «заочною» доповнити словом «дистанційною»;
10) у статтю 61 включити частину третю такого змісту:
«3. Фінансування у визначеному Кабінетом Міністрів України порядку додаткових корекційно-розвиткових занять (послуг) та придбання спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку, визначених індивідуальною програмою розвитку особи з особливими освітніми потребами, здійснюється за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, коштів місцевих бюджетів, інших джерел, не заборонених законодавством».
2. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

Президент України П. ПОРОШЕНКО.

м. Київ, 23 травня 2017 року.
№ 2053-VІІІ.

Всі статті рубрики На головну