Над розробкою власного вагона фахівці Салтівського трамвайного депо трудилися майже рік. Кузов привезли з Калуша, автоматика закордонна, колеса — із Чехії. У салоні та зовні встановили чотири камери відеоспостереження.


Також новий трамвай обладнаний пандусами та місцями для людей з обмеженими можливостями. Крім цього, всередині й ззовні є кнопка виклику для інвалідів. Трамвай обладнаний фальшбортом, завдяки чому стає майже беззвучним. Для зручності пасажирів і водія в салоні працює кондиціонер. Новий трамвай здатний розвивати швидкість 40 км на годину за 10 секунд. Гальмування буде плавним.


Нова машина обійшлася бюджету в дев’ять мільйонів гривень, якщо замовляти готовий, то це коштуватиме в півтора-два рази дорожче. Трамвай, який був зібраний фахівцями Салтівського трамвайного депо, планують пустити в експлуатацію вже наприкінці серпня, повідомив заступник міського голови з питань інфраструктури міста Євгеній Водовозов. За його словами, зараз у Харкові працюють над створенням ще чотирьох таких само трамваїв, які почнуть курсувати орієнтовно в листопаді-грудні.


Крім того, у місті продовжують і капітальний ремонт трамваїв. Так, торік обновили 50 одиниць рухомого складу, цього року планується відремонтувати 46 вагонів.

Харків.