Пісні з танцями, театралізовані сцени, паровозні селфі, яскраве, палюче сонце і... сім потів з чола — так коротко можна описати перший туристичний рейс ретро-паровоза ГР-280 на Закарпатті. Потяг вирушив з міста Виноградова й доїхав до села Хмільник, а потім повернувся назад до Берегівського депо, як і було заплановано організаторами. Дорогою паровоз зробив п’ять зупинок, одну з яких «позапланову». Через сто метрів після початку руху потяг зупинили «озброєні нацисти», щоб перевірити, чи немає серед пасажирів «зайців». Потім квитки перевіряли ще дві групи контролерів — «чекісти» у блакитних кашкетах і «озброєні воїни УПА», котрі особливо прискіпливо цікавилися, чи нема серед пасажирів сепаратистів.

— Перший рейс показав, що слід зробити передусім для вдосконалення туристичного маршруту, — наголосив голова ОДА Геннадій Москаль, котрий разом із головою облради Михайлом Рівісом та керівництвом Виноградівщини теж був пасажиром ретропотяга. — Із Виноградова до Шаланок ми замість запланованих двох годин доїхали за півтори. Зупинки в селах, де пасажири можуть вийти з потяга й продегустувати місцеві страви й напої, слід зробити довшими. А сам маршрут продовжити з села Хмільник до райцентру Іршава. Ми зробимо все це в рамках пілотного проекту, який тільки розпочався. Ну, а щодо сьогоднішньої спеки скажу таке — у Німеччині ретропотяги також не мають кондиціонерів, але пасажири не нарікають на це, а їздять так само, як і ми сьогодні. Їм потрібна автентика, заради якої вони жертвують комфортом... Я дякую всім, хто долучився до нашого свята для популяризації Боржавської вузькоколійки, а особливо — команді старенького паровоза ГР-280, який сьогодні потрудився на славу й сумлінно тягнув три пасажирські вагони з Виноградова до Хмільника. Його гучне чмихання, сигнал і вугільний дим із труби викликали справжній фурор у туристів і мешканців сіл, що розташовані вздовж залізничної колії.