На контролі «Голосу України»

 

Протягом весни і нинішнього літа на Закарпатті під егідою Служби автомобільних доріг відчутно оновлено автошляхи практично по всій області. Є відрізки, якими після лютої зими годі було проїхати, а тепер — це практично взірцеві дороги.


На цьому тлі багато хто з депутатів різних рівнів приписує собі такі здобутки. Це обурює керівника області Геннадія Москаля. Тому, за його словами, місцеві засоби масової інформації (які практично всі належать до сфери впливу тих чи інших політиків) останнім часом дають перекручену інформацію про фінансування ремонту автомобільних доріг у різних районах. Дехто почав переконувати виборців, ніби він особисто «вибив» гроші з Державного бюджету на капітальний ремонт доріг на своєму окрузі.


— Насправді дев’яносто відсотків доріг, на які оголошено тендери, а зараз тривають торги і підписання договорів, фінансуються з «дорожнього експерименту», тобто із перевиконання Закарпатською митницею планових надходжень, — наголошує Г. Москаль. — Список усіх цих доріг давно затверджений Бюджетним комітетом Верховної Ради України, Міністерством інфраструктури і Службою автомобільних доріг, тому ніхто з політиків не має до цього жодного відношення.


Крім того, продовжує очільник області, є дороги, ремонт яких фінансується з Державного фонду регіонального розвитку, обласного бюджету, районних, міських та сільських бюджетів, однак виділення коштів із місцевих бюджетів неспівмірне з фінансуванням за рахунок «дорожнього експерименту».


До речі, у грудні минулого року Верховна Рада України внесла Закарпатську область в експеримент, який передбачає спрямовувати на ремонт автодоріг 50 відсотків коштів від перевиконання щомісячних планових надходжень митниць (так званий «дорожній експеримент»). Ініціював зміни у відповідний законопроект сам Геннадій Москаль.


Закарпатська область.