На жаль, реформи, які нібито проводить нова команда «Укрпошти» під керівництвом І. Смілянського, не відчувають пересічні користувачі послуг цієї служби. У цьому переконалася на власному досвіді, надіславши до редакції нашої газети рекомендованого листа, чітко вказавши на поштовому конверті адресу, а також поштовий індекс (03047) того відділення, яке обслуговує нашу редакцію. А це 47-ме відділення поштового зв’язку м. Києва. Для певності, крім індексу, в адресі додала: «м. Київ-47».

 

 

Рекомендований лист відправила 2 жовтня о 15 годині з 27-го відділення поштового зв’язку м. Рівне. Рівненським поштовикам вистачило шести годин, аби доставити листа з Рівного до Києва. А ось по Києву він «гуляв» від одного поштового закладу до іншого, був направлений чомусь не до 47-ого, а до 57-го відділення поштового зв’язку, причому двічі, тож, як видно із сайту з відстеження поштових відправлень «Укрпошти» станом на 23:23 5 жовтня, так і не був доставлений адресату. Оце «оперативність»!


Щоб дізнатись долю рекомендованого листа, намагалась зателефонувати 5 жовтня у кол-центр «Укрпошти» за номером 080 030 05 45. Набирала номер кілька разів, починаючи з 18:31, але додзвонитися вдалося лише о 21:44.

Сподіваюсь, що київські поштовики виконають замовлену мною послугу і все-таки, хоч із значним запізненням, доставлять багатостраждальний рекомендований лист адресату. Розраховую і на вибачення.


До речі, 2 жовтня разом із згаданим листом я відправляла й інші, що адресувались читачам нашої газети, які мешкають у віддалених населених пунктах Рівненщини. Вони їх отримали вчасно. То, може, столичним поштовикам постажуватись у рівненських колег?