Гарна новина від Мінрегіону — затверджено нові державні будівельні норми (ДБН) щодо забудови територій, якими дозволяється розміщення у житлових будинках вбудовано-прибудованих і вбудованих дошкільних навчальних закладів у разі неможливості їх проектування в окремих будівлях. 
При розміщенні таких дитсадків повинні обов’язково враховуватися необхідні пожежні вимоги щодо проектування дошкільних навчальних закладів, а також відповідні норми ДБН щодо житлових будинків. Крім того, земельна ділянка навчального закладу повинна бути відокремлена від прибудинкової території житлового будинку. Організація та озеленення майданчиків, інсоляція та освітленість приміщень вбудовано-прибудованого і прибудованого дошкільного закладу має відповідати вимогам Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого МОЗ.
Ще одна новина від міністерства — заборона на організацію парковок для автомобілів усередині нових житлових кварталів. Для постійного зберігання легкових автомобілів передбачаються наземні, підземні та комбіновані автоматизовані або звичайні гаражі. Відповідно до типу житлової забудови допускається влаштування підземних та вбудованих у житлові будинки гаражів, а також відкритих автостоянок. У історичних та центральних районах міст допускається проектування лише підземних парковок для автомобілів.
Ну і — фантастика — відстань від місця проживання власника транспортного засобу до гаражів чи автостоянок постійного зберігання не повинна перевищувати 700 м, а в умовах реконструкції або ремонту — 1000 м. Автостоянки для гостей рекомендується розміщувати з боку вулиці або проїзду, що обмежує квартал, на відстані не більш як 150 м від будинку.
У міністерстві окреслили інші зміни, що впроваджуватимуть у містобудуванні. Серед нововведень — встановлення граничних меж максимально щільної забудови, забезпечено захист пасажирів від можливого наїзду маршрутного транспорту, чітко прописані обов’язкові вимоги до проїзду до будівель пожежних машин і доступу пожежників до приміщень, забезпечення безпечного перетину проїзної частини з двома смугами шляхом влаштування острівців безпеки. От тільки що робити з тим, що вже набудовано всупереч нормам та здоровому глузду і часто становить загрозу для людей, на жаль, у жодних ДБН не сказано.

Підсумовував Віктор БОНДАР.