Перекриття в середу автотраси Долина—Хуст жителями села Сойми, що біля самого райцентру Міжгір’я, спонукало голову Закарпатської ОДА до чергової емоційної заяви. Саме на цій дорозі загальною протяжністю 128,8 кілометра (в межах Закарпаття — 83,8 км) капітальний і середній поточний ремонти не проводили... чотири десятиліття! А Служба автомобільних доріг України (САД) цього року, за словами Г. Москаля, навіть не оголосила тендер на її ремонт. Тим часом ділянка від Міжгір’я в бік Долини зовсім непридатна для проїзду, тут уже навіть скасували автобусні рейси. У мешканців довколишніх сіл урвався терпець і вони вийшли на мирний протест.

— Оскільки ні обласна, ні Міжгірська РДА не мають до дороги жодного стосунку, звертаюся до Прем’єр-міністра із проханням доручити керівництву САД та Мінінфраструктури виїхати до мітингувальників і пояснити, коли почнеться ремонт, — пропонує керівник Закарпаття. — В іншому разі я особисто оплачу автобуси для людей, щоб вони виїхали до Києва і пікетували Службу автодоріг.

— З усіх закарпатських доріг, які перебувають на балансі САД, виділено 170 мільйонів тільки на ремонт основної міжнародної траси Київ—Чоп, — продовжує Г. Москаль. — На інші дороги не виділено ні копійки, хоча з початку року вже минуло майже чотири місяці. Щоб хоч якось врятувати ситуацію, ми ухвалили рішення спрямовувати на ремонт доріг державного значення кошти від «дорожнього експерименту» (50 відсотків від перевиконання плану Закарпатською митницею). Але уряд і тут вставив нам палиці в колеса. За перший квартал цього року митниця перевиконала план на 200 мільйонів гривень, з яких 100 мільйонів мали піти на ремонт доріг державного значення. Однак Міністерство фінансів залишило області лише 53 мільйони, які спрямували на ремонт дороги державного значення Мукачево—Рогатин (роботи там уже розпочалися). Тим часом на багатьох інших дорогах державного значення ситуація катастрофічна.

За словами очільника області, на утримання, експлуатацію й ремонт усіх 43 доріг обласного значення і 235 доріг районного значення, які є на Закарпатті, з Дорожнього фонду на цей рік виділено лише 218 мільйонів гривень. Незважаючи на це, на 50 відсотків доріг уже виготовлена проектно-кошторисна документація, проведено тендерні процедури, визначено переможців, а на деяких дорогах підрядники вже почали капітальний чи поточний середній ремонт.

Але коли і чи взагалі вчасно надійдуть в область кошти на оновлення шляхів у необхідному обсязі — поки що невідомо...