Ремонт автодороги Долина — Хуст коштує до двох мільярдів, однак на 2018 рік Мінінфраструктури не виділило на нього жодної копійки. Закарпатська ОДА не має до дороги Долина — Хуст жодного відношення. Про це її очільник Геннадій Москаль нагадує блогерам, користувачам соцмереж та мешканцям області, котрі скаржаться на її жахливий стан.
— Я підтримую обурення мешканців Хустського та Міжгірського районів, котрі змушені їздити цим бездоріжжям, — заявляє Г. Москаль. — Але вкотре повідомляю, що дорога Долина — Хуст загальною протяжністю 128,8 км (у межах Закарпаття — 83,3 км) має статус регіональної й перебуває на балансі Служби автомобільних доріг (САД), яка входить до Мінінфраструктури. Кошти на її утримання й ремонт виділяються центральним органом виконавчої влади. Дорогу капітально не ремонтували майже 40 років. І за підрахунками фахівців, поточний середній ремонт із суцільним асфальтовим покриттям коштуватиме майже два мільярди гривень. Однак на 2018 рік Мінінфраструктури не виділило на цю дорогу жодної копійки!
Майже в такому самому стані, за словами керівника області, й інші автодороги, що перебувають на балансі САД, а саме: Мукачево — Рогатин протяжністю 423 км (у межах Закарпаття — 207,2 км), на ремонт якої також не виділено ні копійки. Враховуючи той факт, що Мукачево — Рогатин — одна із основних транспортних артерій області, її ремонт у міру можливостей фінансується облдержадміністрацією. Аналогічна ситуація з дорогою Ужгород — Самбір — Львів протяжністю 87,9 км у межах Закарпаття, ремонт якої у 2018 році САД не передбачила, а також із дорогами міжнародного значення, за винятком траси Київ — Чоп.
Без результату залишаються й неодноразові звернення ОДА до уряду з проханнями виділити хоч якісь кошти.