Дніпро:

За дев’ять місяців 2018 року аварійно-диспетчерська служба ПАТ «Дніпропетровськгаз» майже 10 тисяч разів виїжджала за заявками споживачів. У середньому за добу служба «104» приймала понад 300 викликів, більшість з яких пов’язані з витоком газу, повідомив прес-центр ПАТ «Дніпропетровськгаз».
 

Крім того, з початку року підприємство провело комплексне приладове обстеження майже 13 тисяч км газових мереж, під час якого фахівці виявили понад 21 тисячу витоків на надземних газогонах (кранах, засувках, фланцевих з’єднаннях), а також 385 — на підземних, понад тисячу місць пошкоджень ізоляційного покриття сталевих газогонів. До кінця року бригади діагностики обстежать ще майже чотири тисячі км мереж.
Найчастіше витоки газу в побуті виникають через несправність устаткування, його самовільного установлення і ремонт сторонніми особами. Інші заявки пов’язані з механічними пошкодженнями газогонів та обладнання. На виклики через витоки газу екстрена служба приїжджає не пізніше, ніж через 40 хвилин.
Аварійна служба реагує на виклики споживачів протягом доби навіть у вихідні та святкові дні. Кожний телефонний дзвінок, який надходить на короткий номер «104», записується на електронні носії і ретельно обробляється диспетчером.
ПАТ «Дніпропетровськгаз» перейшло на щорічне комплексне приладове обстеження газогонів. У 2019 році фахівці планують обстежити майже 18 тисяч км газових мереж, що становить 97% від загальної довжини газорозподільної системи Дніпропетровщини.
Нині головною проблемою аварійно-диспетчерської служби залишається відплив кадрів через низький рівень заробітної плати.