У Кременчуцькому центрі надання адміністративних послуг істотно вдосконалили роботу з відвідувачами, які мають вади слуху та порушення функцій мовлення. Зокрема, тут з’явилася можливість спілкуватися з такими людьми мовою жестів.

Для непосвячених нагадаємо, що ЦНАП наддніпрянського міста за рівнем комфорту для відвідувачів і оснащенням по праву вважається одним із кращих не лише на Полтавщині. Та до останнього часу спілкування в ньому зі згаданою категорією земляків відбувалося на майже «допотопному» рівні. Зокрема, розмови з ними зазвичай тривали у формі обміну записами на аркушах паперу, доповнених кількома жестами типу «так» чи «ні». Все те, звісно, не задовольняло ні відвідувачів ЦНАПу, ні його працівників.
Надто з огляду на те, що надана при такому спілкуванні інформація нерідко стає базовою для підготовки офіційних документів. А значить, має виключати неточності, породжені недостатнім рівнем розуміння співрозмовника. Тож у центрі вирішили направити одну зі співробітниць на навчання, власне, на здобуття фахових знань, покликаних змінити ситуацію на краще. Зокрема, консультант Анна Кузнєцова опанувала курс «Основи української жестової мови» та склала відповідний іспит. Її знання та навички тепер допомагають працівникам ЦНАПУ порозумітися з відвідувачами навіть без слів.